czwartek, 12 grudnia 2013

Witam

 Cześć
Jestem Sherii. Będę umieszczać tutaj swoje prace, które stworzyłam na przestrzeni czterech lat. Uwielbiam oglądać Kości, Castle'a, oraz o Sherlocku Holmesie. A czytać o detektywie z Baker Street, Anii z Zielonego Wzgórza, oraz książki Agathy Christie. Ogladam do tego CSI:Miami, CSI: New York, CSI:Las Vegas, Mentaliste, Wzór, Komisarza Alexa i Rexa, Zabójcze umysły. Można mnie znaleść na filmwebie jako Sherii. Załozyłam bloga dzięki siostrze Oli i Cleo Miachar Cullen.Zapraszam do czytania opowiadania, które w krótce tutaj umieszczę.

3 komentarze:

  1. Jeeestt!!!!!!!!!!
    Nareszcie! :D
    Czekam na rozdział 1 :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. mam nadzieje, że ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął rok. A ja wciąż tu jestem. Tylko zmieniłam nazwisko blogowe.

      Usuń